Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz tu najistotniejsze i najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi. Przeszukaj je, jeśli masz jakieś wątpliwości. Jeśli nie znajdziesz tu rozwiązania swojego problemu, zapraszamy do kontaktu.

 

 

MATCHA

 

Nie wiem, którą matchę wybrać. Czy posiadacie jakieś porównanie, które pomogłoby mi w wyborze?

Zapraszamy na naszą podstronę "Przewodnik", gdzie opisujemy różnice między poszczególnymi herbatami.

 

Bardzo posmakowała mi wasza matcha i chciałbym kupić większe opakowanie. Czy planujecie 100g opakowania dla Migoto i Oritsu?

W tej chwili posiadamy 50g opakowania głównie ze względu na ich praktyczność, łatwiej jest też szybciej zużyć matchę po otwarciu i nie narażać jej na utratę swoich właściwości. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dla kogoś, kto pije matchę regularnie więcej niż raz dziennie, nieco większe opakowania byłyby dobrym rozwiązaniem. W tej chwili w ofercie posiadamy 100g opakowania Kencho, natomiast jeśli będzie od Was więcej sygnałów w kwestii 100g opakowań Migoto lub Oritsu, to na pewno to rozważymy.

 

 

ZAPŁATA

 

Czy mogę czuć się bezpiecznie opłacając zamówienie z góry?

Tak! Operatorem płatności na naszej stronie jest firma Blue Media, która od lat jest jednym z największych podmiotów tego typu w Polsce. Posiadasz też pełne dane naszej firmy, które możesz sprawdzić w ogólnodostępnej bazie przedsiębiorców, jeśli masz wątpliwości co do naszego sklepu. Możesz też ostatecznie wybrać przesyłkę za pobraniem i opłacić dopiero wtedy, kiedy trafi w Twoje ręce.

 

Jakie rodzaje płatności są dostępne w waszym sklepie?

Możesz zapłacić szybkim przelewem, skorzystać z blika oraz Google Pay. Jeśli wolisz wykonać standardowy przelew, to po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas dane niezbędne do wykonania przelewu, choć ten sposób będzie nieco wolniejszy od powyższych. Po szczegóły zapraszamy do zakładki "Formy płatności".

 

 

WYSYŁKA

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jesteśmy sklepem internetowym, prowadzimy sprzedaż detaliczną wyłącznie w internecie i jesteśmy zobowiązani do dostarczania zamówień metodą wysyłkową.

Chciałbym wysłać zamówioną matchę jako prezent. czy w paczce znajduje się rachunek?

Nie dołączamy do naszych przesyłek paragonów ani faktur imiennych, nasze przesyłki to gotowy sposób na prezent. Faktury imienne wystawiamy na życzenie klienta.

Jak szybko wysyłacie zamówienie?

Zamówienie wysyłamy standardowo do 24h po otrzymaniu zapłaty od klienta. Przy każdym z produktów jest informacja dotycząca terminu realizacji. W przypadku wyjątkowych sytuacji, kiedy termin realizacji się wydłuży, informacja ta będzie odpowiednio zmieniona, jak również będzie widnieć na stronie głównej sklepu.

 

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, przysługuje Ci prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Pamiętaj jednak, że w przypadku szczelnie zamkniętej herbaty, której odsprzedaż po otwarciu jest niemożliwa, prawo to przysługuje Ci tylko wtedy, jeśli opakowanie nie zostanie przez Ciebie naruszone. Szczegóły znajdziesz w zakładce zwroty i reklamacje.

Czy mogę zareklamować towar?

Reklamacja to święte prawo klienta! Udaj się do zakładki zwroty i reklamacje po więcej informacji.

Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Na rozpatrzenie reklamacji będziesz czekać maksymalnie 14 dni.

 

 

EKOLOGIA

 

Na czym polega ekologiczność waszych papierów oraz etykiet?

Papier, na którym drukowane są nasze materiały dodatkowe, to papier niepowlekany, wyprodukowany w 100% z makulatury pochodzącej z przerobu papieru produkowanego z włókien FSC. Papier ten jest bielony bez użycia chloru gazowego.
Papier, na którym drukowane są etykiety, produkowany jest z 15% rolnoprzemysłowych produktów ubocznych oraz 40% poużytkowego papieru z recyklingu, co zmniejsza emisję co2 o 20 procent w porównaniu ze standardowymi etykietami papierowymi. Nasze etykiety nie są dodatkowo foliowane, a klej w nich występujący to klej kauczukowy, który jest mniej szkodliwy dla środowiska w porównaniu z klejami na bazie rozpuszczalnika.

Wasze etykiety mocno się błyszczą. czy to ze względu na dużą ilość farby wykorzystanej do druku?

Efekt błyszczenia się jest bardziej widoczny na zielonej i pomarańczowej etykiecie i jest on efektem większego zafarbienia w przypadku tych kolorów. Jest on też bardziej widoczny ze względu na brak dodatkowych folii, które mogłyby dodać matowego charakteru, ale też zwiększyć ilość negatywnego dla środowiska odpadu. Docelowo będziemy starali się zmniejszyć efekt błyszczenia do poziomu takiego, jaki występuje na naszej fioletowej matchy.

Czy robicie coś jeszcze w celu ochrony środowiska?

Tak! Razem z wami przekazujemy złotówkę z każdego sprzedanego opakowania matchy na fundację WWF, która od ponad 60 lat dba o dobro flory i fauny na naszej planecie.

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl